nedelja, 24. april 2016

Merjenje uspešnosti inbound marketinga, motivacije in izzivi

Merjenje uspešnosti inbound marketinga ima podjetniško motivacijo . Trženje je soočanje ponudbe in povpraševanje, poteka na dva osnovna načina. Prvi način je klasično trženje, drugo pa spletno trženje. Merjenje uspešnosti inbound marketinga ima namen prepoznati učinkovitost aktivnosti ter na podlagi zbranih informacij zasnovati nove aktivnosti. Danes je spletno trženje pri nas že dodobra uveljavljeno, priložnosti za izboljšanje je še veliko, stanje samo pa je več kot vzpodbudno.



 V primerjavi z nekaterimi večjimi deželami še vedno zaostajamo, v mnogih primerih je učinkovitost spletnega trženja slabša. Vendar smo lahko zadovoljni s stanjem, saj v primerjavi z nekaterimi drugimi deželami, ki se na splošno štejejo kot bolj razvite, veljamo za bolj razvito deželo na področju spletnega marketinga pa tudi spleta na splošno. To dejstvo merjenje uspešnosti inbound marketinga brez težav ugotovi, v istem hipu pa vidi tako priložnosti kot tudi pridobi motivacijo. Trženje velik del uspeha dolguje oglaševanju, v nekaterih primerih je odvisno njega. Predvsem pri spletnem trženju je oglaševanje zelo pomembno, saj ga v veliki meri pogojuje. O spletni trženjski aktivnosti lahko povpraševanje izve predvsem na ta način. Obstajajo namreč izjeme, ki poleg spletnega trženja uporabljajo tudi klasičen način trženja. V tem primeru mora merjenje uspešnosti inbound marketinga pri oblikovanju strategije na podlagi rezultatov to upoštevati. Sicer bodo lahko storjene napake, ki bodo vplivale na uspešnost. Spletni del trženja ima v primerjavi z klasičnim lahko različno razmerje. V primeru, da je spletni del v prednosti oziroma ima večji delež ima merjenje uspešnosti inbound marketinga večjo težo.

V primeru, ko se ponudba odloči za takšen, sodoben pristop. Obratno je v primeru večjega, posebno pa izrazitega deleža klasičnega marketinga, manj možnosti. Vsekakor pa velja omenjeni sodobni pristop številne prednosti. Zato ga velja resno jemati, preizkusiti ter kasneje opraviti merjenje uspešnosti inbound marketinga. Dobre rezultate in njim primerna izboljšanja omogoča merjenje uspešnosti inbound marketinga .

Ni komentarjev:

Objavite komentar