Dobro je, da je o njih obveščen delodajalec, saj bo tako lahko prepoznal potencial v kandidatu. Obveščanje delodajalca o tem ima poleg individualnih tudi standardne lastnosti. Te so predpisane, zato jih ne bo težko navesti in oblikovati. Predstavljajo pa osnovo, na kateri je možno uspešno nadgraditi s predstavitvijo individualnih lastnosti. Tako mora biti naveden naslovnik ter zadeva sama. Individualne lastnosti, ki pritegnejo pozornost, morajo biti predstavljene tako, da motivirajo. V osnovi jih lahko oblikujemo po svoje, vendar pri tem ne smemo pozabiti na bistvo. Naslovnika ne bodo pritegnile, če bo njihova predstavitev neustrezna. Ustrezna predstavitev je tista, ki da naslovniku vedeti, da je ponudba ne le primerna, ampak predstavlja kandidatu izziv. Da predstavlja kandidatu izziv, v katerega je pripravljen vložiti več kot ostali kandidati, mora biti takoj jasno. Dobrodošlo je tudi sporočilo, kako bodo izzivi vplivali na sodelovanje v prihodnosti. Možno je predstaviti svoj pogled prihodnosti, pojasniti na čem temelji, kako se bodo zadeva odvijala v prihodnosti ter kakšen cilj zasleduje.
Temelj prihodnosti je v izkušnjah iz preteklosti ter aktualnih informacijah. Izkušnje iz preteklosti so pomembne, saj se na podlagi njih lahko oblikuje dobre rezultate. Aktualne informacije lahko prinašajo dobro izkoriščanje izkušenj. Same izkušnje so dobrodošli le, če koristijo prihodnosti. Brez aktualnih primesi pa je to praktično nemogoče. Ker lahko brez aktualnih primesi namesto napredka, ostanemo ujeti v preteklost. Iz katere je včasih težko najti izhod. Linkedin pomeni pomembno dodano vrednost za tako kandidata, kot potencialnega delodajalca.
http://www.mojazaposlitev.si/blog/Kako-urediti-svoj-LinkedIn-profil-610.php |
Ni komentarjev:
Objavite komentar