sobota, 16. januar 2016

Segmentacija uporabnikov na spletu, aktivno urejanje

Segmentacija uporabnikov na spletu je aktivno urejanje. Aktivnost, ki jo segmentacija uporabnikov na spletu izvaja je prepoznavanje potreb obiskovalcev, ter aktivno spreminjanje ugotovljenega v doseganje zastavljenih ciljev. Zastavljen cilj , ki ga ima segmentacija uporabnikov na spletu je lahko od primera do primera različen. Načeloma je segmentacija uporabnikov na spletu namenjena doseganju boljših rezultatov od rezultatov v preteklosti.



 Lahko pa segmentacija uporabnikov na spletu izvaja tudi bolj kompleksne naloge. Tako lahko segmentacija uporabnikov na spletu izvaja aktivnosti, ki pomagajo k bolj sofisticiranemu načinu dostopa. Cilji spletni strani so različne. Informiranost in obisk sta zgolj dve od možnosti. Sam obisk je mogoče na mnoge načine koristno izkoristit. Vendar je pri tem potrebno imeti zdravo mero. Obisk je aktivnost, katera je zelo kompleksna. Imeti dober obisk je lahko od primera do primera različen pojem v svojih lastnostih. Spremenljivka je trajanje obiska, način dostopa, spreminjajo pa se še druge značilnosti. Trajanje obiska je od primera do primera različen. Načeloma se želi določen obisk. Kar pomeni točno določene vrednosti, ki jih mora obisk izpolnjevati. S tem doseže svoje cilje in namene. Boljša kot je vsebina, več možnosti je, da se cilj doseže. Obstajajo pa tudi možnosti nadgraditve cilja. Osnova je velikokrat ekskluzivnost vsebine. Osebe, ki iščejo to ekskluzivno vsebino, so pripravljeni sprejeti tudi manj zanimive vsebine. Ker je njihova ekskluzivna vsebina sledeča, so pripravljeni odločen čas nanjo čakati. V tem času, pa je možno dosegati cilje.

Ekskluzivna vsebina je vsekakor zanimiva za obisk, vendar je ne velja pretirano obremenjevati z dodatnimi vsebinami. V primeru, da je ta vsebina nezanimiva, se lahko zgodi tudi obraten in nezaželen efekt. Kar pomeni, da obiskovalec ne bo želel ekskluzivne vsebine zaradi dodatne vsebine. Primerov je veliko, tudi takšnih, ki predstavljajo trajno ali časovno daljšo izgubo obiskovalcev. Segmentacija uporabnikov na spletu mora biti naravnana z odobrim občutkom za razne želje obiskovalcev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar