Čevlji je danes pestra ponudba .
Pestra ponudba, v kateri so na voljo čevlji, je prednost. Vendar hkrati pestra ponudba, v kateri so čevlji na voljo predstavlja tudi veliko izzivov. Velik izziv je v največ primerih imeti na voljo številne dobre, po možnosti najboljše lastnosti v eni ponudbi. V veliko primerih je takšna izbira načrtovanja, posledično so čevlji načrtna izbira. Obstajajo pa tudi primeri, kot so čevlji naključna izbira.
V tem primeru potencialni kupci željo, da so čevlji prijetno presenečenje. Naključno izberejo vse dejavnike izbire. Torej čas, kraj, oddelek, znamko, modele in številne druge lastnosti. Primernost določijo v času izbire ponudbe. Mnogi so s takšno ponudbo zadovoljni, predstavlja njihovo klasično izbiro. Pri načrtni izbire je zgodba drugačna. Lastnosti in zahteve so v naprej določene. Velikokrat preko lastnih osebnih izkušenj, ki so pridobljene v preteklosti. Tako so blagovna znamka, model, izvedba ter številne lastnosti izbrane v naprej. Predstavljajo kriterije izbire. Kraj, čas in druge dejavnike določa prav selekcija lastnosti. Primerne lastnosti potem določijo kraj, čas in druge dejavnike. S tem, da ne primerne lastnosti izločijo. S tem se izloči tudi neprimerna ponudba. Takšna izbira ima prednost predvsem v dejstvu, da nima stanskih učinkov. Pri naključni izbiri je potrebno Veliko časa in posledično tudi stroškov porabiti zato, da sploh pridemo do dobre izbire. V primeru načrtne izbire vse to odpade, saj gremo direktno do ponudbe, ki nam nudi najboljše. Trendi se vedno bolj nagibajo k ponudbi, ki je tudi v tem pogledu odlična.
Torej, da se odločitev sprejme na najboljši možni način brez posebnih stranskih učinkov ali s čim manj stranskimi učinki. Pri tem velja pravilo dobre izbire skladno z izkušnjami. Kar pomeni, da več izkušenj prinaša boljšo izbiro. V tem primeru se negativni učniki dodatno znižajo in pridobi še boljšo ponudbo.
Čevlji so danes možna izbira v pestri mavrici aktualne ponudbe.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar