petek, 20. november 2015

M velikost, po meri

M velikost je konfekcijska števila , ki označuje velikostne lastnosti. Kupcem, ki ustreza M velikost , je oznaka v veliko pomoč pri nakupu. Dober nakup zanje ni mogoč, če izbran predmet nakupa nima oznake M velikost. V ponudbi torej iščejo ves, kar ima oznako M velikost. To jim olajša izbiro, M velikost pa jim pomeni še veliko več. Od primera do primera je M velikost , tako kot druge oznake, v praksi različno izvedena. Tako imamo določene izdelke ali predmete nakupa, kjer pri enaki oznaki, dobimo drugačne velikostne lastnosti.



Z drugo besedo to pomeni, da zgolj oznaka ni dovolj za ustrezno izbiro. Ampak je potrebno izbran izdelek tudi pomeriti. Sčasoma se kupec, ki izbira tradicionalno tudi navadi, da ima točno določen izdelek lahko točno določene mere oziroma velikostne lastnosti. V primerjavi z drugimi ali sorodnimi izdelki to pomeni, da je lahko enaka, večja ali manjša mera. Velikokrat smo, predvsem pri prvem nakupu, pri tem presenečeni. Sčasoma pa se navadimo, da mere vsak proizvajalec sebi primerno prikroji. To pomeni, da se ne ozira na splošne norme, ampak splošne norme sebi primerno prilagodi. Vzroki so različni, za kupca pa praktično nepomembni. Zanj je najbolj pomembno, da ob nakupu dobi izdelek optimalne velikosti. Kar pomeni, da ga izdelek glede velikosti ne bo utesnjeval, hkrati pa tudi ne bo preveč mersko ohlapen.

Tako ena, kot druga skrajnost, sta sila neprijetni lastnosti. Pri utesnjenem izdelku pride do bolečin in poškodb, preohlapen izdelek pa je prav tako nevaren, saj ima njegova uporaba številne negativne lastnosti. Kdor ima z merami izkušnje, težav ne bo imel. Prav tako ne oseba, ki ima izkušnje s točno določenim proizvajalcem izbranega predmeta nakupa. Iz izkušenj bo znal izbirati velikostno oznako, ki mu je optimalno ustrezna. Pri tem pa se ne bo nujno oziral na M velikost , katera sicer v splošnem velja zanj pri drugih sorodnih predmetih nakupa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar