ponedeljek, 7. september 2015

Spletna trgovina, sodobna prodaja

Spletna trgovina je vsekakor sodobna prodaja današnjega časa. Sodobna prodaja je aktivnost, katero med drugim izvaja spletna trgovina. S prodajo prek spleta ima vedno več ljudi, temu primerno je spletna trgovina bolj aktiven. Z večanjem števila ljudi se veča tudi množica potencialnih kupcev, katere spletna trgovina zasleduje. Hkrati pa spletna trgovina s tem pridobiva tudi druge značilnosti, ki mu niso vedno v prid.



Ker je spletna trgovina uspešen glede na doseganje ciljev, se lahko v nevarnosti znajde, ko cilji niso doseženi. Z dotokom novih obiskovalcev se spremeni struktura njihovih lastnosti. Tako lahko postane različna povprečna starost, različna povprečna vrednost nakupa, različne lastnosti nakupa ter številne druge lastnosti. Za marketing je pomembno, da vse te lastnosti prepozna ter jih obrne sebi v prid. Obrne sebi v prid pa jih le tako, da prepozna spremembe, ter na njih ustrezno reagira. Marketing lahko reagira na več načinov. S spremembo starosti se spremenijo tudi povprečne lastnosti obiskovalcev. Mlajši obiskovalci imajo drugačne načine obiska. Tako je za mlade zanimiv Facebook, splošno pa lahko koristi AdWords. Mlajšanje skupin je koristno tako za Facebook, kot tudi AdWords. Oba Facebook in AdWords, sta znana predvsem obiskovalcem spleta. Večinoma so to mlajše generacije, ki vedo kaj sta Facebook in AdWords. Za starejše sta Facebook in AdWords neznanka. Za Facebook so mogoče še slišali, AdWords jim je večja neznanka. Oba, Facebook in AdWords bosta z mlajšanjem populacije obiskovalcev pridobivala na veljavi. V veliki meri je dostopnost do novosti odvisna tudi od okolja, družbe, države in drugih značilnostih.

Tako imamo v določenem okolju, državi, družbi nekatere novosti hitro sprejete. V drugih okolju, državah, družbah pa so novosti z zamudo. Hkrati je različna tudi sprejemljivost točno določene novost. Poznamo primere, ko so trgi na novosti različno reagirali. Spletna trgovina je izkušnja velikega števila ljudi, ki kupujejo neposredno ali posredno preko raznih oseb.

Več

Ni komentarjev:

Objavite komentar