nedelja, 15. junij 2014

Nike pogoj za uspeh

Nike je blagovna znamka športnih izdelkov. Zgodovina blagovne znamke športnih izdelkov Nike sega več kot 40 let v preteklost. V tem času se je blagovna znamka Nike oplemenitila z vrsto izkušenj na področju najrazličnejših športov ter mode.

Mnogi športniki so z uspehi v svetovnem merilu postali ambasadorji blagovne znamke Nike in dobra referenca za vse, ki jih kakovost in dobre lastnosti športne opreme zanimajo. Poleg neprestanega sodelovanja z vrhunskimi športniki, blagovna znamka Nike veliko stavi na razvoj in izboljšave. Sodelovanje z vrhunskimi športniki gre z roko v roki z razvojnim oddelkom. Tako vrhunski športniki kot razvojni oddelki, svojega dela posla ne bi morali opravljati uspešno, brez vzajemnega sodelovanja. Razvojni oddelek bi bil brez pohvale in kritike vrhunskih športnikov praktično v slepi ulici ob uvajanju novosti. Še tako dober razvojni potencial in na novo razvita lastnost športne opreme je brez učinka, če se novosti v praksi ne obnesejo in ne pokažejo učinkov za katere so bili zasnovani. Vrhunski športniki so tako lahko z zelo kratkimi in jasnimi predlogi najboljši kompas razvojnemu oddelku, ki kaže smer v katero naj sledijo popravki lastnosti.

 Enako velja za vrhunske športnike. Športni rezultati so v prvi vrsti plod fizične in psihične forme, vendar bi brez kakovostne športne opreme zgrešili tisto piko na I, ki velikokrat odloča o medalji ali točkah, ki so potrebne za dober rezultat. Nike razvojni oddelek z izkušnjami in bogatim znanjem lahko tisto piko na I zagotovi, saj lahko rešitev najdejo v obsežni množici izkušenj, ki so stare več desetletji. Pika na I, ki jo vrhunski športniki, kateri Nike športno opremo uporabljajo, se večkrat skriva v malenkostih, ki navadnemu smrtniku niso vidne, predvsem pa niso znane. Nike se na svoj razvojni oddelek lahko zanese, saj so vsi osvojen vrhunski dosežki z njihovo opremo več kot dober pokazatelj, da gre aktivnost razvoja v pravo smer.

Poiščite nike obutev tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar