sobota, 8. marec 2014

Delo v marketingu


Delo v marketingu je raznoliko in razgibano, vsekakor pa polno novih izzivov in vsakodnevnih preizkušenj. Za delo v marketingu prav gotovo ni primeren vsakdo, najti dobrega tržnika, ki se bo tako dobro vklopil v neko podjetje kakor tudi izpolnil vsa pričakovanja, ki jih ima bodoči delodajalec, je vse prej kot lahka naloga. Za delo v marketingu je primeren takšen človek, ki ga odlikuje prepričljivost in pravi nastop. Prvi pogoj je, da je takšen človek samozavesten, suveren in s polno mero prepričanja vase. Prav prepričanje je tisto, ki je prava mera skladnosti med besedno in nebesedno komunikacijo. Tržniki, ki so v bistvu nekakšni prodajalci v marketingu nikakor ne morejo biti uspešni, če besedna in nebesedna komunikacija ne sovpadata in pri strankah takšni ljudje praviloma ne vzbujajo pravega zaupanja.

Najboljši tržniki so zato tisti, ki verjamejo v prvi vrsti vase, seveda pa tudi v proizvod ali v storitev, ki jo prodajajo. Za delo v marketingu so najboljši tisti tržniki, ki znajo hitro in dobro vzpostaviti dober odnos, ki so zabavni, prijetni sogovorniki, ki poslušajo svoje stranke in si zapomnijo stvari, ki so strankam pomembne. Biti morajo energični, njihova pozitivnost pa mora naravnost izžarevati iz njegovega obnašanja in govora. Človek, ki dela v marketingu mora imeti cilje, vedeti mora kakšen cilj želi doseči in seveda to, na kakšen način ga bo dosegel, predvsem pa mora biti vztrajen in mora verjeti vase.

Dober tržnik verjame vase, v svoje podjetje in v produkt, ki ga trži. Naročnik mora tržniku zaupati, kar je osnova, oba morata imeti enake cilje in narediti učinkovito oglaševalsko akcijo. Ko je oglaševalska akcija zaključena, morata biti zadovoljna oba, tržnik in naročnik. Delo v marketingu je pomembno in tržnik mora verjeti v to, da je v podjetju marketing najbolj pomemben, tisti, ki definira izdelek ali storitev in jo pozicionira na trgu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar