ponedeljek, 11. november 2013

Zaposlitveni portal kot zamenjava za tiskane medije


Pri iskanju zaposlitve si je potrebno pomagati z različnimi viri, med katerimi postaja zaposlitveni portal čedalje bolj relevanten naslov. Če pomislimo, kaj vse omogoča splet, postane povsem razumljivo, zakaj je zaposlitveni portal tako razširjen med iskalci zaposlitve in seveda tudi med ponudniki dela. Med najpomembnejše vidiki posredovanja med iskalci zaposlitve in podjetji spada hitrost in natančnost informiranja.
 Stari načini posredovanja imajo številne precej pomanjkljivosti, ki jih zaposlitveni portal rešuje na zelo učinkovit način. Oglasi za delo, ki so objavljeni v tiskanih medijih, imajo eno veliko pomanjkljivost, ki je povezana s prostorsko omejitvijo. Delodajalci lahko uporabijo zelo skopo odmerjeno število besed, zato pa na žalost ne morejo podrobno opisati svojih zahtev pri iskanju primernih kandidatov, ki jih želijo zaposliti. Na drugi strani pa zaposlitveni portal omogoča zelo pregleden način komuniciranja med delodajalcem in iskalci zaposlitve. Prostorskih in znakovnih omejitev praktično ni, ali pa so te izjemno ohlapne. Zato lahko delodajalci podrobno opišejo vse svoje zahteve: izobrazbo, spretnosti, izkušnje, certifikate in podobno. Pregleden način oglaševanja delovnih mest, ki ga omogoča zaposlitveni portal, izboljša vidljivost in percepcijo oglasa. To pomeni, da podjetje, ki uporablja zaposlitveni portal za oglaševanje, dobi večje število bolj relevantnih prošenj oziroma povpraševanj za delo.
Zaradi tega se kadrovski službi ali direktorju oziroma tistemu, ki išče nove kadre in jih ocenjuje ter intervjuja, ni potrebno ukvarjati z neprimernimi kandidati. Ker zaposlitveni portal omogoča natančen opis vseh zahtev, se zato prijavi manjše število nekvalificiranih kandidatov. Tudi iz strani iskalcev zaposlitve je zaposlitveni portal zato toliko bolj praktičen od tradicionalnih in zastarelih oglasov v raznih tiskanih medijih. Iskalci zaposlitve lahko na pregleden način primerjajo različne ponudbe za delo in se na njih zelo hitro odzovejo. Tiskani mediji ne prenašajo informacij na zelo hiter način, zaposlitveni portal pa je, kar se tega tiče, najhitrejši način pridobivanja informacij in odzivanja na ponudbe za delovna mesta.
Več informacij najdete na tej spletni strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar