Trženje se je preselilo na splet |
Spletni marketing je sodobna različica klasičnega trženja
Osnova vsakega trženja je izdelek ali storitev, ki ga želimo prodati na trgu po določeni ceni preko določene tržne poti z uporabo tržne komunikacije. Vsi element so pomembni. Razlike med spletnim in klasičnim marketingom se začnejo v tržni poti in tržni komunikaciji. Povsem isti izdelek ali storitev lahko tržita tako klasični kot spletni marketing. Tržne poti in tržne komunikacije se spremenijo zaradi samega vira. Spletni marketing za tržno komuniciranje uporablja internet. Preko interneta je danes mogoče izvesti vse potrebno za dosego cilja tako ponudbe kot povpraševanje. Preko spleta je mogoče izbirati, izbrati, kupiti ter plačati. Blago za razliko ni mogoče poslati preko spleta, zato se v tem primeru spletni marketing poslužuje klasičnih pristopov.V takem primeru je klasični pristop dostave blaga lahko na manj razvitih področjih tudi ovira, saj ni tako učinkovit kot na razvitih področjih. Glavni krivec je interes, ki je povsem razumljivo večji na velikih trgih. Na razvitih trgih bo zato spletni marketing v prihodnosti ne zgolj obstajal, ampak se tudi razvijal. Ker bo preprosto interes za takšen način trženja vedno obstajal, Zato so hkrati manj razvita območja nekoliko manj primerna za spletni marketing v primerjavi z bolj razvitimi na večjih trgih. Kljub vsemu pa ostajajo tudi na manj razvitih področjih nekatere prednosti. Zaradi načina trženja so ponudbe lahko ugodnejše, toliko bolj ob večjih naročilih izbranega blaga. Dodatno lahko zanimanje za spletni marketing povečajo posebne ponudbe, kot so popusti pri nakupu blaga, dostavi blaga ali drugi popusti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar