nedelja, 7. junij 2015

Google AdWords, doseganje kupcev

Google AdWords omogoča doseganje kupcev . Doseganje kupcev je eden najpomembnejših ciljev trženja. Danes poznamo predvsem klasično in spletno trženje. Oglaševanje Google AdWords lahko dosega tako kupce klasičnega kot spletnega trženja. Google AdWords oglašuje preko spletnih strani oziroma spletnega iskalnika.



Obiskovalcem spleta Google AdWords ponudi točno določeno spletno stran na hitro opaznem mestu v rezultatih iskanja. Tako obstaja velika verjetnost obiska spletne strani preko vnesenih ključnih besed v iskalnik. Google AdWords je storitev, ki je v marsičem spremenila dogajanje na spletu. Predvsem je Google AdWords spremenil območje spleta, ki deluje preko iskalnikov. Zato ima Google AdWords na nekatera iskanja večji, na druge pa manjši vpliv. Želja oglaševalcev je, da preko storitve dosežejo čim več potencialnega občinstva. Trženje s tem dobi priložnost za večjo uspešnost. Boljša prodaja izdelkov ali storitev je odvisna od mnogih dejavnikov oglaševanja. Predvsem mora biti oglaševanje zanimivo in prepričljivo. Zanimivo oglaševanje je tisto, ki omogoča, da bo gledalec bi seznanjen z oglasnim sporočilom. Prepričljivo pa je tisto oglaševanje, ki omogoča, da bo oseba, ki si je ogledala oglasno sporočilo, dejansko tudi kupila izdelek, storitev ali drugi predmet oglaševanja. Do današnjih dni so se razvili različni načini oglaševanja. Izbira je zelo različna, glede na želje naročnikov oglaševanja. Zavedati se predvsem morajo, da vsi načini oglaševanja niso primerni za vse. Nekateri načini oglaševanja lahko dosegajo nasprotne učinke. To so predvsem tisti oglasi, ki preveč agresivno nastopajo na spletu.

Mnoge kupce tak način oglaševanja ne navdušuje, lahko se odloči tudi v nasprotju z željo oglaševalca oziroma plačnika oglasa. Seveda ne gre vse izdelke, storitve ali druge premete oglaševanja tlačit v isti koš. Če govorimo o enaki vrsti izdelka, se je treba zavedati, da so izdelki različno pozicionirani na trgu. Nekateri izdelki so prisotni dlje časa, drugi manj časa. Uveljavljeni izdelki zato potrebujejo drugačen pristop, kot ne uveljavljeni. Google AdWords je oglaševanje podjetja Google.


Ni komentarjev:

Objavite komentar