četrtek, 12. marec 2015
Google AdWords usmerja uporabnike spleta
Google AdWords lahko usmerja uporabnike spleta .
Uporabniki spleta imajo določene načine pristopa do spletnih strani. Način pristopa spletnih strani v veliki meri temelji na samem uporabniku in njegovih lastnostih. Splet se pri tem ne kaže nič drugače, kot trgovina v kateri nakupujemo. Vsak obiskovalec spleta kot trgovine izbira tisto, kar mu je najbolj všeč na prvi pogled. Všečnost na prvi pogled je pogojena z privlačnostjo, načinom izbire ali lastnostim izbire. Privlačnost spletne strani je lahko pozitivna ali negativna lastnost. Pozitivna lastno je takrat, ko oblikovne lastnosti spletne strani privabijo uporabnike spleta. Obratno lahko te iste lastnosti druge uporabnike odvračajo od uporabe. Način izbire spletne strani je prav tako pomembna lastnost. Tako kot v trgovini in na drugih področjih življenja ljudje izbiramo po določenih vzorcih. Nekaterim prijetne lastnosti, kot so recimo oblike, barve in podobne veliko pomenijo ali celo pogojujejo všečnost. Ravno obratno ravnajo drugi, ki jim prijetne barve, oblike in druge podobne lastnosti govorijo o tem, da za njimi stojijo slabše lastnosti. Dobro razmerje med enim in drugim nasprotnem je zelo pomembno za uspešno trženje. Reklamna sporočila so prav tako pomembna. Nekatera so podana na način, ki govori v presežnikih, druga so ravno obrtno kratka in jedrnata. Presežniki so za nekatere kupce magnet za druge pa so odbijajoči. Google AdWords omogoča uporabnikom, da uporabijo besede po lastni presoji in izbiri. Storitev Google AdWords je v tem pogledu zelo odprta do različnih idej in pristopov. Uspešnost Google AdWords je zato v veliki meri odvisna od samega uporabnika oziroma osebe, ki izbere vsebino Google AdWords . Pri Google AdWords storitvi je uspešnost predvsem pogojena s ključno besedo. Ključna beseda v Google AdWords odloča o obisku spletne strani. Spletne strani so na ta način lahko bolje obiskane, kar je nenazadnje cilj vsakega oglaševanja.
Google AdWords je uporabna in že dolgo časa priljubljena oblika spletnega oglaševanja.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar