nedelja, 8. februar 2015

Smučarske vozovnice doživljajo spremembe

Smučarske vozovnice v sodobnem času doživljajo spremembe . Spremembe, ki jih smučarske vozovnice doživljajo so odraz sodobnega časa . Pred časom smo poznali smučarske vozovnice kot karte iz različnih materialov in različnih velikosti. Takrat so smučarske vozovnice imele predvsem vlogo potrjevanja upravičenosti do točno določenih storitev na smučišču. Smučarske vozovnice so z vstopom v obdobje informacijske družbe postale naprednejše. Spremembe, ki so jih smučarske vozovnice so bile na eni strani postopne, na drugi strani so se enačile s podobnimi. Smučarske vozovnice v svoji osnovi niso nič kaj dosti drugega kot vstopnica za kino ali kakšno drugo predstavo, vozovnica za vlak, avtobus ali kakšno drugo prevozno sredstvo ter vse podobne stvari, katere ljudem omogočajo imetje določenih storitev. Zagotavljati morajo pošteno odmero storitev. Hkrati pa je interes prodajalca, da to pravico kontrolirajo enostavno ter na način, ki čim manj obremenjuje imetnika. Smučarske vozovnice so tako danes že v veliki meri podprte z uporabo sodobnih tehnologij. Podobno, kot je to značilno za druge podobne storitve. Razširjenost se je zgodila praktično čez noč, pri tem pa je po principu zgledi vlečejo, dosegla praktično vsa smučanju podobna področja. Prednosti, ki jih je prinašal sodobni način kontrole je bil bistveno bolj obsežen, kot je to veljalo za smučarske vozovnice iz preteklosti in vse podobne vozovnice, vstopnice z drugih področji. Sodobna tehnologija omogoča, da se prepoznava vedenjske vzorce imetnikov. Temu primerno se lahko na podlagi zbranih informacij ter njihovega logičnega prepoznavana, lahko izboljšajo kakovost storitve za katero velja smučarska vozovnica, karta, vstopnica in podobno. Koristne so predvsem v kritičnih trenutkih, ki jih predstavljajo različne situacije, katere onemogočanje doseganje in zagotavljanje zakupljenih storitev. Kritične situacije so prepoznavne kot recimo gneča, kar je kratek izraz za večjo množico, katera ne more doseči svojih zakupljenih storitev. V izogib takih situacij se na podlagi vedenjskih vzorcev kupcev smučarske vozovnice , kart, vozovnic in podobnega, lahko oblikuje potrebne ukrepe.

Več si preberite tukaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar