četrtek, 24. april 2014

Turistična agencija danes in včeraj

Turistična agencija je podjetje, ki posreduje med ponudbo in povpraševanjem turističnih aranžmajev in storitev. V svoji klasični paleti ponudbe turistična agencija posreduje med ponudniki turističnih storitev to je : transporta, nastanitev, prehrane, zabave, kulturnih prireditev, ter obiskov raznih ustanov in objektov, ki so postavljeni na ogled širšim množicam obiskovalcev ter ciljnimi kupci, ki povprašujejo po produktih naštetih ponudnikov. Turistična agencija, ki organizira potovanja, velja za razmeroma mlado obliko podjetništva, prve so pojavile v sredini 19. stoletja, množične pa so postale po drugi svetovni vojni. Največji razmah, razvoj in množičnost je turistična agencija doživela z razvojem prevoznih sredstev v smeri množičnosti in cenovne dostopnosti širšim množicam.

 Vlak, kasneje pa avto, avtobusi in letala so v čisto nove dimenzije prestavila potovanja na daljše razdalje, ki so se pred tem opravljajo peš in s pomočjo živine. Svoje predhodnike ima turistična agencija v raznih turističnih vodniki ter podobnem gradivu, ki je popotnike navdihovalo ali usmerjalo ter turističnih agentih, ki so z raznimi vzgibi, predvsem pridobitniške dejavnosti, podobno kot vodniki ljudi navdihovali in usmerjali. S tem, ko je premagovanje daljših razdalj postalo dostopnejše vedno širšim množicam, so se temu primerno hitreje širila znanja in vedenja o tujih krajih, kulturah, znamenitostih, dogodkih in prireditvah, posredno je svoje opravila človeška radovednost in zvedavost, ki si je hotela prej naštete zadeve želela ogledati od blizu, izkusit, okusiti, prisluhniti. Vsaka turistična agencija ima v sodobnih časih in v prihodnosti veliko novih priložnosti. Včasih je pot predstavljala velik, če ne celo največji delež časovnega obsega. S krajšanjem časovne razdalje do cilja potovanja se nudi priložnost, da prihranjen čas zapolnimo z novimi vsebinami, aranžmaji in ogleda vrednimi ponudbami. Potovanja v tuje kraje z sodobnimi sredstvi postajajo časovno krajša, cenovno pa dostopnejša. Podobno se informacije o vsem, kar bi lahko kreiralo željo po potovanju, vedno hitreje širijo med potencialne kupce storitev, ki jih ponuja turistična agencija.
http://www.agencija-oskar.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar