nedelja, 20. marec 2016

Merjenje uspešnosti inbound marketinga, korak naprej

Merjenje uspešnosti inbound marketinga je korak naprej . Danes se poslovanje neverjetno hitro spreminja, poslovneži pa se na te spremembe odzivajo skladno s svojim znanjem, izkušnjami, poslovnim okoljem, zmogljivostmi, sredstvi in vsem ostalim. Splet in digitalna tehnologija sta prinesla neverjetne spremembe, vendar hkrati tudi nekatere pasti, ki so bodisi znane že pred uvedbo, spoznavamo pa jih tudi med uporabo, najbolj kakovostno pa jih spoznamo ob presoji uspešnosti. Slednja je enaka kot pri klasičnih načinih, kar pomeni, da ob koncu določenega poslovnega obdobja ocenimo uspešnost svojih aktivnosti.



Merjenje uspešnosti inbound marketinga v osnovi ni nič novega, nov je način. Prav preko ocenjevanja lahko uspešno spreminjamo vse novosti, jih uvedemo, ter seveda prepoznavamo njihovo učinkovitost. Tako že lep čas znano, da splet, kot smo ga poznali v poslovnem svetu v preteklih obdobjih, na mnogih področjih ni več učinkovit. Temu primerno se uvaja učinkovitejše, sodobne nadgradnje. Pri tem gre velikokrat za podobne osnove, različen je pristop. Veliko se je spremenilo predvsem na področju kakovosti. V preteklosti so uporabniki bili zadovoljni že z dostopom in vsebino, danes je vsebine bistveno več, zato se nekateri uporabniki odločijo za selekcijo vsebine in izbiro kakovostne. To lastnost uporabe je poslovni svet prepoznal, proučil in izkoristil. Ter se odločil za merjenje uspešnosti inbound marketinga. Aktivnost je mogoča na razne načine, klasično pomemben je obisk ter kakovost obiska. Pridobivanje kontaktnih podatkov je osnova za številne nadaljnje aktivnosti v prihodnosti. Merjenje uspešnosti inbound marketinga pa nima cilj zgolj ugotoviti kakšna je bila reakcija uporabnikov, ampak želi preko pridobljenih informacij izvesti spremembe takoj.

To je mogoče zaradi medija, ki omogoča cel niz poslovnih aktivnosti. Merjenje uspešnosti inbound marketinga tako prikazuje kako uspešne so bile aktivnosti v preteklosti, omogoča pa tudi spremembe, v primeru nezadovoljstva z rezultati. Spremembe se ne uvaja na slepo, ampak preko predhodne ocene, ter po uvedbi lahko ponovno oceni. Merjenje uspešnosti inbound marketinga je zato zelo pomemben korak naprej. Merjenje uspešnosti inbound marketinga analizira uspešnost

https://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-bostjan-hozjan-vrednotenje-in-merjenje-uspesnosti-inbound-marketinga

Ni komentarjev:

Objavite komentar