Čevlji zahtevajo, da dobra izbira ne izostane v lastnostih, katere bodo najbolj primerne namenu.
Dobro so izbrani čevlji predvsem takrat, ko so primerni. Kaj so primerni čevlji je od primera do primera različno pojmovano. Nekaterim so primerni čevlji v tehničnih lastnostih dobra. Drugim je med lastnostmi, ki jih morajo imeti čevlji, pomembno predvsem tisto, kar lahko vidimo in občutimo. Seveda pa je raznolikost značilna, čevlji so praktično neskončno različni. Nekateri prav to neskončnost raznolikosti imajo razdi in jo s pridom izkoristijo.
Ker jim pestra izbira omogoča veliko število možnosti, k nakupu tudi aktivno pristopijo. Odločitve temeljijo na številnih dejavnikih. Nekateri radi izbirajo povsem osebno. To pomeni, da ne upoštevajo vsega kar narekuje okolica na razne načine. Ampak se odločijo po tem, kar je njim pomembno. Obstajajo tudi kupci, kje je okolica v prednosti. Želijo biti del okolice, zato se po okolici tudi ravnajo. Temu primerno je njihova izbira drugačna, kot pri osebah, ki jih okolica ne zanima pretirano ali pa sploh ne zanima. Veliko vlogo pri teh odločitvah igrajo blagovne znamke. Osebe pri nakupih lahko izbirajo na ta način. Ker jim blagovna znamka prinaša dobre lastnosti, temu primerno sledi odločitev. Med vsemi drugimi je zanje blagovna znamka najboljša izbira. Tudi, če obstajajo alternative ima prednost blagovna znamka. Pri tem je lahko blagovna znamka osebna izbira. Lahko pa je blagovna znamka sledenje okolici.
Gre pa zgolj za eno od odločitev, ki je možna in tudi prisotna ob nakupu oziroma nakupih. Obstajajo številne druge možnosti, ki jih kupci na različne načine upoštevajo ter posledično tudi izkoristijo. Alternative so nastale zaradi večje dostopnosti, ponujajo rešitve na drugačen način ter številne druge možnosti nadomeščanja želenih in predvidenih lastnosti. V nekaterih primerih so s pridom izkoriščene, v drugih primerih pa ostajajo bolj ali manj neizkoriščene.
Čevlji so zelo stara iznajdba, ki pa doživlja novosti vedno pogosteje.
http://superge.si/Cevlji/
Ni komentarjev:
Objavite komentar